Wednesday, June 3, 2009

Farhan yang rajin =)


Seperti rutin harian penganggur, hari2 aku tido kol 6am dan bangun kol 2pm. Selalu bangun je terus lunch dan terus membuang masa. Selalunya Razif akan call aku ajak lepak kat tempat up2 sampai abis duit aku. Then petang tu aku akan melepakkan diri aku kat sofa sambil menonton cite2 yang boleh ditonton sampai malam. Bile malam je dak2 nie sure akan ajak aku g main futsal free kat area2 taman perumahan sini sampai around kol 11pm. Then lepak2 minum sampai ar 12pm - 1am. Then balik rumah aku mandi2 lepak2 facebooking sumer sampai kol 5 6 pagi.. Camtue ar rutin aku ari2... giler penganggur~ hahahha. Tapi hari nie ntah camne aku rajin semacam.. abis je main bola aku g mandi jap, fbooking jp then aku g kemas rumah aku. Memandangkan mak aku asik berleter sebab menyepahkan rumah aku pn ntah camne ntah jadi rajin semacam malam nie. Aku g kutip sumer cawan2, pinggan2, periuk2 yg kotor sumer aku g basuh.. Agak banyak gak ar.. Mmg banyak pun... kat satu jam aku clean kan sumer tue siap cuci sinki. Tip Top giler dah ar skang. Pastu g kemas2 kat living hall then lipat2 baju yg tak dilipat dekat around 1 month dah sambil g tgk tv. Hahahaa... harap2 mak aku terkejut besok2 bangun pagi sume dah clean n clear... Agak2 leh ar pow duit dia sket pasnie :P. hahahaha. Now aku dah tak tau nak wat ape sebab sume mende dah settle.. haishh bukan senang nie aku nak rajin camnie but once aku datang mood rajin kasi je keje ape sure aku wat :).

peace out

2 comments:

  1. hahahaha..gila rajin dow ko dude...
    tapi still lagi bgn kul 2pm kan...adoi!!!

    ReplyDelete
  2. hey where's my blog dlm ur bloglist?? gRRRrrr

    ReplyDelete